Personspår.

Nu var det ett tag sedan ni hörde ifrån oss och dagen till ära testar vi något nytt och byter perspektiv till mattes tankar.
Orsaken till mitt och Messis dåliga bloggande beror helt och hållet på mig. Vi har högsäsong på jobbet och tyvärr har det fått komma i första hand ett tag. Om det kan vara någon tröst så är det hårt jobb i en månad till och sen väntar sex långa veckor med semester och då ska vi verkligen ta igen förlorad tid!
 
En stor eloge till husse som sköter vardagen åt oss, lämnar och hämtar på dagis och hittar på annat skoj för vår guldklimp. Men trots bristande tid har vi ändå hunnit pyssla med en hel del saker.
I söndags var det avslutning på personspårkursen och oj herregud vad roligt vi har haft! Har varit en fröjd att åka ut till F4:a på söndagarna och träffa ett härligt litet gäng med pigga människor och hundar :) I söndags hade vi "sluttestet" där ledaren Tolle la ett spår (tidigare fick vi lägga våra egna spår). Lite läskigt när man inte alls vet vart man ska men vilken kontakt man får med sin hund! Blev alldeles rörd över hur duktig Messi var. Lite osäker några gånger men han skötte sig jättebra. Då Messi är lite av ett underbarn fick vi ett betydligt svårare spår än de andra med fler vinklar och med ett avslut uppe på en grusplan (vilket egentligen hör till steg 2). Snacka om stolt matte och snacka om trött vovve! :)
 
På torsdag är det utställningsdags igen. En inofficiell utställning i Ås vilket bara är ca 1 mil bort. Trots att jag är lite rädd för att vår pojke har lite för kort päls så kändes det rätt att ställa upp, vi ser det helt enklet som ett träningspass för att få rutin! Dock börjar jag bli riktigt orolig över min skadade fot, var iväg och fick en kortisonspruta idag så nu kan jag inte stödja på foten, inte jättelyckat då det ska springas i ringen. Håller tummarna att vila och någon värktablett gör susen tills på torsdag! Återkommer hur det gick och självklart med bilder :)
 
Nu ska vi passa på att mysa det sista som är kvar av den här tisdagskvällen.
Stor kram till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0