Dagisplats.

Nu var det ett litet tag sen ni hörde något ifrån mig och det beror på att matte haft fullt upp med dels jobb och sen universitet på det.
 
Jag mår i alla fall prima och i vanlig ordning har det hänt massor sen sist!
Det har blivit ett veterinärbesök till sen sist där jag fick dra ut den sista hörntanden, även den satt som berg och två stygn fick de sy. Och tro inte att jag tycker att det är speciellt roligt med stygn i munnen, redan dagen efter drog jag loss dom när jag slängde runt leksakerna här hemma. Tur nog hade såret redan blivt så fint att veterinären inte tyckte att det gjorde något :)
 
Igår var sista gången på klickerkursen och jag avslutade den med bravur! På en timme hann jag lära mig både snurra runt och rulla runt, så nu är jag som en riktigt cirkushund! Fick massor av fint beröm från ledaren Tolle så nu är matte sugen att lära mig nya saker och jag hakar ju gärna på :)
 
Matte och husse har tagit beslutet att jag ska får börja på hunddagis då jag inte riktigt vill nöja mig med att vara hemma själv när de jobbar. Dagisplats har vi fått på F4-hundcenter och det är samma ställe där vi är och "kursar" vilket betyder att både jag och matte och husse känner personalen väl. Det är ordnat så att jag ska få bo brevid perron Mira som också kommer från La Sirenita´s och vi alla tror att vi kommer att trivas perfekt med varandra!
Ska verkligen bli jättespännande att se hur det kommer att bli och hur jag fungerar där, och att det dessutom är på samma ställe där vi kommer att fortsätta gå spännande kurser på kvällarna gör ju inte saken sämre.
 
Bjuder på en bild från förra helgen då vi var i Aspås och busade med settern Raya!
 
Kramar från

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul med ny info från dig. Hunddagis, det låter spännande - ska bli kul att höra mera framöver! Där kommer du säkert att hitta massor av nya kompisar.
Kul förresten med dina fräcka tricks och lycka till med höstens hundkurser. Kram Lily (som nu äntligen tappat alla mina mjölktänder)

2012-09-26 @ 22:44:19
URL: http://isaodicho.blogg.se
Postat av: Anneli

Vad duktig du är med trick o konster:) Ååå vad roligt att dagiset blir med Mira..jätte kul! Ni får nog busiga dagar;)Kram

2012-09-27 @ 20:41:49
URL: http://www.la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0