humlor och party.

Full fart hela tiden vilket medför både negativa och positiva saker.
Jag är väldigt nyfiken av mig vilket ibland kostar mig lite smärta. Jag tror i alla fall att jag lärt mig att inte bita i humlor, för det gör ont!

Men den låg ju där så stilla på vägen, och jag trodde kanske att det bara var en sten.. och stenar måste man ju smaka på.. men aj så ont det gjorde! Och oj vad jag blev rädd (precis som matte!).
Matte och husse visste inte alls vart jag blivit bränd men eftersom jag hade den i munnen trodde de att jag bränt mig där.

Tack och lov gick allt bra! Även fast jag var lite skakig och rädd i över ett dygn..
... och om jag lärt mig att inte ta upp saker som ligger på vägen..? Nja, inte direkt;)

Idag har det varit fullt hus här hemma, matte hade något slags inredningsparty  och hade bjudit en hel hög med folk (bra social träning för en liten valp som mig). Jag har busat och bråkat och somnade sedan helt matt i husses famn (vilket sällan händer eftersom jag inte är en mys-i-famnen-hund).

Nu väntar kvällspromenad innan det är sovdags!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0