full fart.

Ännu en helg har gått och jag har hunnit blivit tio veckor (och matte börjar klaga på att jag växer alldeles för fort).

I helgen har jag träffat en massa andra hundar, fast bara familjens hundar än så länge men det är en ordentlig samling bara de. Igår var vi på examenskalas hos husses kusin och de har också en liten valp. Scott heter han och är en finnspets. Han biter mycket hårdare än mig men jag är större och snabbare så när han blir för jobbig så springer jag helt enkelt iväg;)
Trött blev jag i alla fall efter en kväll med full fart så imorse sov jag ända till 8.00 då matte skulle iväg och sen sov jag faktiskt vidare enda till 10.00 till husses stora lycka;)

Nu har pudeln Joy åkt hem, och även fast hon är lite sur och grinig så tycker jag nog att det är lite tomt utan henne. Tur jag har mitt favoritben att tugga på... och tror nog att det snart är dags att sova...

...är ju tydligen måndag imorgon igen (vad nu det är för speciellt med det, för en liten valp som mig är alla dagar härliga dagar!)

Lite bilder från veckan, jag heter ju inte Messi för ingen anledning alls;)






Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0