God Jul och Gott Nytt År.

Jag vet att det varit lugnt här under en tid men däremot har det varit full fart utanför bloggen.
 
Jag har fått känna på snö för första gången vilket jag fullkomligt ÄLSKAR. Kan skutta runt hur länge som helst och dyka i den mjuka snön. Med alla den päls som jag har nu ser jag mer ut som ett snömonster än en perro när jag är "färdiglekt".
 
Dagis går jättebra, är ute på långpromenader med Mira hela dagarna vilket vi båda gillar! På våra promenader möter vi både det ena och det andra och jag är bland annat duktig på att skälla ut en älgko med kalv som håller till i skogarna kring dagis;)

Nu är jag dock julledig, ska bli skönt att bara få gosa med matte och husse i två långa veckor, vi planerar mysiga dagar ute i snön och en tur till stugan i fjällen. Helt underbart med andra ord!
 
Två nya kurser har matte och husse anmält oss till också, både börjar närmare februari, men det är alltid kul att ha något att se fram emot. Blir dels en slyngelkurs (jo tack, tydligen tycker alla att jag behöver det nu ;)) och sen blir den en introduktionskurs i specialsök vilket ska bli jättekul, äntligen ska jag få arbeta ännu mer med min nos! :)
 
Nej klockan är sent och jag har hört av människorna att det är julafton imorgon. Har då ingen aning vad det är för något men det måste vara något  positivt för matte gömmer undan påsar och paket som luktar ben och godis!
 
Så från vår lilla familj önskar vi er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

God Jul önskar hela La Sirenitas flocken

2012-12-24 @ 13:28:20
URL: http://www.la-sirenitas.se
Postat av: Louise

Åh, vad kul att få höra lite mer om hur brorsan har det! Slyngelkurs för dig och jag har löpt - vi börjar med andra ord att bli stora! Skickar en god fortsättning på Julen till dig och din familj och ett riktigt Gott Nytt år! Se upp för nyårssmällarna! Kram Lily (övriga i fam. hälsar så gott!)

2012-12-26 @ 13:20:09
URL: http://isaodicho.blogg.se
Postat av: Louise

En god fortsättning på det nya året! Hoppas att vi kommer att ses framöver - skulle vara så kul att få träffa mina "vuxna" syskon! Kram Lily & Co

2013-01-15 @ 12:21:49
URL: http://isaodicho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0