Vaccination, fotboll och bus.

Idag har jag besökt veterinärstationen Ejra och fått min vaccinationsspruta. Mattes bästa vän jobbar i receptionen där så vi har redan hunnit varit in och hälsat på flera gånger så jag var inte alls brydd när vi klev in genom dörren.
Djursjukvårdaren Astrid tog hand om oss och jag hann inte ens märka sticket, hon lockade ju med godis och det var mycket mer intressant ;)
 
Astrid kände igenom mig och gav husse och matte lite nyttiga tips. Hon hittade igen en testikel idag och tyckte att husse och matte skulle vara lugna eftersom de kan vandra fram och tillbaka i några månader till. Och som matte säger, jag är lika älskad med två, en eller inga kulor alls ;)
 
 
I söndags var vi och tittade på husses fotbollsmatch, självklart hade jag min egna fotboll med och som den Messi jag är så blev det självklart en bild med mig och bollen på planen! :)
 
 
 
 
Igår var vi ut på vår favoritplats Andersön igen, matte och husse grillade korv och jag passade på att springa av mig. Vågorna var riktigt roliga att bita i! Dit åker vi fler gånger i sommar, förhoppningvis blir det lite varmare i vattnet så småningom.
 
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det där med att få ett stick var ju lätt som en plätt, eller hur! Innan det sedan var dags att åka hem, så gav jag min veterinär en stor blöt puss och det var populärt kan du tro. Härliga badbilder förresten! Jag hoppas också att det ska bli lite bad i veckan, för jag har precis varit på resande fot med matte och då har vi inte haft så bra strandväder. Har bl.a. varit med på en tjejträff - toppenkul med all uppmärksamhet som jag fick. Ja, vem kan kan låta bli att gosa med oss minikrulltottar!
Vi hörs! Kram Lily

2012-07-08 @ 10:46:24
Postat av: anneli

Söta Messie, förstår att du charmar alla. Längtar till helgen då vi får träffas:-)

2012-07-08 @ 20:06:48
URL: http://www.la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0