Syskonbus.

Vilken lycka, igår fick jag äntligen träffa syster Bessie och busa med henne!
Vi har spenderat helgen i Aspås så det passade ju väldigt bra att Bessie kikade förbi när de ändå åkte förbi där på väg hem från deras stuga.
 
Till en början var lilla Bessie väldigt försiktig, men det var inte så konstigt med tanke hur jag rusar fram och dessutom var jag på hemmaplan. Men efter en liten stund blev hon tuffare och tillslut busade vi för fullt på gräsmattan! Nu ska vi se till att träffas mycket så att vi valpar får göra av med lite energi :-)
 
Bessie som tog skydd hos min matte, hon var nog lite brydd vem den bråkige valpen var ;-)
 
Jag försökt att få igång henne, svansen rakt upp i vädret!
 
 
Syskonpuss!
 
 
Det tog inte länge innan vi busade båda två!
 
Flera av grannarna kom ut och beundrade oss, vi är så söta vi praliner! :-)
 
Helgen spenderades som sagt i Aspås, där vi försöker tillbringa så mycket tid vi bara kan.
I fredags fick jag sova över hos mattes mamma eftersom matte och husse skulle ut och äta med några vänner. Lite gnäll på natten blev det men sen sov jag enda till 10.00 på lördag förmiddag!
På lördagen spöregnade det hela dagen men det hindrade inte matte från att ta med mig upp på agilityplanen. Eftersom jag är så liten fick jag inte göra så mycket, men jag sprang i alla fall genom tunnlarna utan några problem alls och sen provade vi lite slalom i sakta mak men det gick som en dans det med, och jag tyckte att det var så roligt!
 
Den här veckan är fullspäckad med roligheter. Idag börjar vi valpkurs men de två första gångerna är det teori så då får matte/husse gå själv utan mig. På fredag får husse semester och då packar vi in oss i bilen och åker ner mot Smedjebacken och kennelträff :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Å..vad roligt att ni kommer till helgen:) Jätte kul också att ni syskon får träffas, är inte så förvånad att en viss vilde Messie bara rusade på..känner igen det;)

2012-07-10 @ 21:41:21
URL: http://www.la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0