Nyklippt.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här i bloggen men det har sin naturliga orsak, matte har varit borta i två veckor men nu är hon åter på plats hemma hos mig och husse!
 
Första veckan fick jag egentid med husse som hade tagit en semestervecka bara för att vara hemma och leka med mig. Veckan bjöd på strålande sol och det blev givetvis en massa bad. Innan matte åkte bort fick jag en tung gummiboll på ett snöre som är perfekt att dyka efter i vattnet. Mormor Wilda upp idagen kanske? :)
 
 
 
 
Husse tog med mig till Anne´s hundtrim där jag fick bli premiärklippt. Trots att matte våndades för att mitt fina valpkrull skulle försvinna så var det otroligt skönt att byta kostym till något mindre varmt.
Men det går ju inte att bortse från att jag plötsligt blev "vuxen"....
Jag skötte mig i alla fall exemplariskt under hela klippningen och husse blev väldigt imponerad!
 
Före:
 
Efter:
 
 
 
Jag blev en riktigt snygg kille tycker både husse och matte :)
 
Senaste veckan har jag spenderat hos mattes mamma ("favorit-mormor") eftersom husse inte kunde vara hemma båda veckorna. Det har gått jättebra och jag har busat i massor med både Joy och katterna. Tack så mycket "mormor" att jag får vara hos dig när det "tjorvar" till sig! :)
 
Dock är det väldigt skönt att vara hemma igen (framförallt så tycker matte det) och det ska bli spännande att se hur vardagen nu kommer att se ut eftersom matte börjar jobba imorgon.
Men först ska vi njuta av det som återstår av helgen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hallå - snygge-Messi! Vilken snygg höstfrilla du har fått! Har du också fått mer spring i benen när den långa pälsen försvunnit? Det ligger nog något i det där som matte brukar säga att: perron är "Två hundar i en"! De tvåbenta ska nog var glada att de fått så mycket för pengarna - mycket hund m.a.o. Synd att ni inte kan komma till Gränna - hoppas det kan bli av snaaart!/Kram syrran Lily

2012-08-26 @ 17:15:38
URL: http://isaodocho.blogg.se
Postat av: Anneli

Snygga Messie..det ser lovande ut att bli duktig som "mej" att dyka/simma;-)puss mormor Wilda

2012-08-27 @ 20:14:42
URL: http://Www.la-sirenitas.se
Postat av: Simone

Det där med att busa med katterna var inte så lyckat, dom har så vassa "naglar" ;-)

2012-08-27 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0