4 månader.

Tänk att vi praliner blir fyra månader idag, helt fantastiskt!
Dagen till ära blev det en tur upp till djuraffären för invägning.
 
9,6 kg tung är jag och mäter 39 cm i mankhöjd.
 
Matte och husse tycker att jag är en stor kille (och inte är det konstigt att matte klagar när hon ska bära på mig;))
Väl uppe på djuraffären fick jag en tung boll som sitter fast på ett snöre, perfekt att dyka efter i vatten. Men leka med det innomhus fick jag inte göra, matte var rädd att jag skulle slå sönder inredning med mina kast jag gör;)
 
Så, stort grattis till alla mina kullsyskon på vår 4-månaders dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med dig - här är det toppen! Ikväll har jag varit på min valpkurs, som avlutades med lite korvspårning och lek med polarna (det var nog det allra roligste). Jag var förmodligen mer kvällstrött än vanligt och hade då lite svårt att koncentrera mig hela passet, så matte fick slita hårt för att bibehålla kontakten. Inte mer än rätt att de tvåbenta också ska få jobba hårt ibland! Ses vi i Gränna? Kram Lily

2012-08-23 @ 22:54:49
URL: http://isaodicho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0